
LékárnaHartmann
Zdraví přímo od výrobce
Tento prohlížeč již není podporován. Klikněte ZDE a stáhněte si jiný prohlížeč.
Při objednávce do 1 499 Kč
89 Kč
Při objednávce nad 1 499 Kč
Zdarma
Při objednávce do 1 499 Kč
49 Kč
Při objednávce nad 1 499 Kč
Zdarma
Zdarma
Vyzvednutí v některém z výdejních míst společnosti HARTMANN-RICO, a. s.
Zdravotnické potřeby Náměstí bratří Synků 477/10 1400 Praha
Po - Pá: 9 - 18 hod.
Zdarma
Online platba kartou při objednávce
Zdarma
Cenu zboží uhradíte převodem na účet
Zdarma
Cenu zboží uhradíte převodem na účet
49 Kč
Online platba benefit kartou přes zabezpečenou platební bránu
49 Kč
Platba v hotovosti při převzetí zásilky
Úhrada preskripčním poukazem díky službě HARTMANN HOME
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě (dále také "eshop") www.lekarnahartmann.cz. Obchodní podmínky upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Kontaktní údaje:
E-shop: www.lekarnahartmann.cz
Provozovatel eshopu:
obchodní korporace HARTMANN – RICO a.s., se sídlem Masarykovo náměstí 77,
664 71 Veverská Bítýška, IČ 44947429
zapsaná ve veřejném rejstříku u Krajského soudu v Brně pod sp. zn. B 644
Adresa pro uplatnění reklamace a zaslání reklamovaného zboží:
HARTMANN-RICO, a.s., VGP park Brno-Hala III., Stará pošta 981, 664 61 Rajhrad.
Telefon: 800 100 150
Email: info@lekarnahartmann.cz
a
Prodávající v případě volby "osobní odběr v lékárně":
partnerská lékárna-seznam partnerských lékáren uveden v eshopu.
(dále jen "lékárna")
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: coi.cz
Web: adr.coi.cz
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém ve vašem nákupním procesu, zkuste objednávku vytvořit v jiném prohlížeči. Pokud potíže přetrvávají kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
O stavu vaší objednávky vás průběžně informujeme emailem. Po odeslání objednávky z našeho skladu, můžete svoji zásilku sledovat na stránkách dopravní společnosti.
Určitě ano. Pokud se však zaregistrujete, budete si moci jednoduše prohlížet historii svých objednávek.
V takovém případě je potřeba co nejrychleji kontaktovat náš zákaznický servis. V případě, že od odeslání objednávky uplynula příliš dlouhá doba, není změna či zrušení objednávky již možná.
Slevový kód zadejte do příslušného pole v prvním kroku nákupního košíku a potvrďte tlačítkem.
V našem e-shopu můžete zaplatit na dobírku, převodem na účet, online kartou přes platební bránu, zrychleným bankovním převodem nebo kartou Benefit Plus. Odkaz na vše o dopravě
Zásilky běžně doručujeme do 72 hodin. V případě delší dodací lhůty budete kontaktováni.
Pokud jste si pro doručení objednávky zvolili dopravní společnost PPL, bude v případě neúspěšného doručení vaše zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, kde si ji vyzvednete. O podrobnostech vás informuje přímo kurýr.
Kontaktovala-li vás již přepravní společnost s informacemi o doručení, je potřeba řešit změnu dodací adresy přímo s ní. V opačném případě nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Vaši zásilku kurýr doručí na vámi vybranou adresu za první uzamykatelné dveře.
Zboží, které je poškozené nebo nefunkční je potřeba dobře zabalit a spolu s vyplněným reklamačním formulářem ho zaslat na adresu: VGP park Brno-Hala III., Stará pošta 981, 664 61 Rajhrad.
Od smlouvy je možné odstoupit do 14ti dnů od převzetí. V takovém případě je potřeba zboží dobře zabalit a spolu s vyplněným formulářem ho zaslat na adresu: VGP park Brno-Hala III., Stará pošta 981, 664 61 Rajhrad.
Předplacenou obálku, ve které nám pošlete svůj poukaz najdete v balíku společně s objednanými pomůckami.
Pokud jste předplacenou obálku nedostali nebo ji nemůžete najít, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu. Novou obálku vám pošleme.