
LékárnaHartmann
Zdraví přímo od výrobce
Tento prohlížeč již není podporován. Klikněte ZDE a stáhněte si jiný prohlížeč.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém ve vašem nákupním procesu, zkuste objednávku vytvořit v jiném prohlížeči. Pokud potíže přetrvávají kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
O stavu vaší objednávky vás průběžně informujeme emailem. Po odeslání objednávky z našeho skladu, můžete svoji zásilku sledovat na stránkách dopravní společnosti.
Určitě ano. Pokud se však zaregistrujete, budete si moci jednoduše prohlížet historii svých objednávek.
V takovém případě je potřeba co nejrychleji kontaktovat náš zákaznický servis. V případě, že od odeslání objednávky uplynula příliš dlouhá doba, není změna či zrušení objednávky již možná.
Slevový kód zadejte do příslušného pole v prvním kroku nákupního košíku a potvrďte tlačítkem.
V našem e-shopu můžete zaplatit na dobírku, převodem na účet, online kartou přes platební bránu, zrychleným bankovním převodem nebo kartou Benefit Plus. Odkaz na vše o dopravě
Zásilky běžně doručujeme do 72 hodin. V případě delší dodací lhůty budete kontaktováni.
Pokud jste si pro doručení objednávky zvolili dopravní společnost PPL, bude v případě neúspěšného doručení vaše zásilka uložena na nejbližším PPL ParcelShopu, kde si ji vyzvednete. O podrobnostech vás informuje přímo kurýr.
Kontaktovala-li vás již přepravní společnost s informacemi o doručení, je potřeba řešit změnu dodací adresy přímo s ní. V opačném případě nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Vaši zásilku kurýr doručí na vámi vybranou adresu za první uzamykatelné dveře.
Zboží, které je poškozené nebo nefunkční je potřeba dobře zabalit a spolu s vyplněným reklamačním formulářem ho zaslat na adresu: VGP park Brno-Hala III., Stará pošta 981, 664 61 Rajhrad.
Od smlouvy je možné odstoupit do 14ti dnů od převzetí. V takovém případě je potřeba zboží dobře zabalit a spolu s vyplněným formulářem ho zaslat na adresu: VGP park Brno-Hala III., Stará pošta 981, 664 61 Rajhrad.
Předplacenou obálku, ve které nám pošlete svůj poukaz najdete v balíku společně s objednanými pomůckami.
Pokud jste předplacenou obálku nedostali nebo ji nemůžete najít, stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu. Novou obálku vám pošleme.